Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Masse Pre-match pint på Mollys

Registreringsdatum: 05 november 2008 Inlägg: 280 Ort: Kalmar
|
Postat: tor jun 23, 2011 1:43 pm Rubrik: Klacken? |
|
|
Såg att medlemsantalet bara stiger i SU.....men var är alla de när det är match, tycker att vi borde kunna fylla ståplats någon gång  |
|
Till överst på sidan |
|
 |
langen Sven-Erik polis

Registreringsdatum: 20 december 2008 Inlägg: 224 Ort: Kalmar
|
Postat: tor jun 23, 2011 4:07 pm Rubrik: Re: Klacken? |
|
|
Masse skrev: | Såg att medlemsantalet bara stiger i SU.....men var är alla de när det är match, tycker att vi borde kunna fylla ståplats någon gång  |
folk har kommit på att de kan köpa biljett till klacken och stå längs räcket var de vill på arenan  |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Masse Pre-match pint på Mollys

Registreringsdatum: 05 november 2008 Inlägg: 280 Ort: Kalmar
|
Postat: ons jul 06, 2011 6:59 am Rubrik: Re: Klacken? |
|
|
langen skrev: | Masse skrev: | Såg att medlemsantalet bara stiger i SU.....men var är alla de när det är match, tycker att vi borde kunna fylla ståplats någon gång  |
folk har kommit på att de kan köpa biljett till klacken och stå längs räcket var de vill på arenan  |
Nu har vi passerat 550 stycken medlemmar, tänk om alla de stod i klacken varje match..... |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Fuckification Svensk mästare

Registreringsdatum: 25 april 2007 Inlägg: 1589 Ort: Malmö
|
Postat: ons jul 06, 2011 10:03 pm Rubrik: |
|
|
Är väl många exilare som är med i SU? Själv gick jag med för att stödja initiativet och organisationen. Att man sedan också får möjlighet att stå i klacken när man väl är hemma i Kalmar är ju väldigt trevligt. _________________ <3 Linkan! |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Termis Martin Holmbergs frisör

Registreringsdatum: 15 januari 2007 Inlägg: 633 Ort: Solna
|
|
Till överst på sidan |
|
 |
Johnnie Lasse Pleijels vänsterdoja

Registreringsdatum: 04 december 2009 Inlägg: 979 Ort: I skogen utanför Nybro
|
Postat: ons jul 20, 2011 6:31 am Rubrik: |
|
|
Termis skrev: | http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=IgDQKBuq9Jo |
??? _________________ - Jag tycker inte att du är en idiot för att du tycker annorlunda. Jag tycker att du är en idiot för att du inte kan acceptera att jag tycker annorlunda. ;) |
|
Till överst på sidan |
|
 |
Termis Martin Holmbergs frisör

Registreringsdatum: 15 januari 2007 Inlägg: 633 Ort: Solna
|
Postat: ons jul 20, 2011 7:16 am Rubrik: |
|
|
Johnnie skrev: | Termis skrev: | http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=IgDQKBuq9Jo |
??? |
Ha,ha, hur kunde det bli så fel. Det var länken som C nu har lagt upp i tråden om sånger som jag länkade till men uppenbarligen så gick något snett. |
|
Till överst på sidan |
|
 |
|