Forumindex benno.se
KALMAR

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Örebro-Kalmar FF 7/5 12

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> # Supporterunionen
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
EriicKarlsson
Växjöpack
Växjöpack

Registreringsdatum: 05 maj 2012

InläggPostat: lör maj 05, 2012 2:08 pm    Rubrik: Örebro-Kalmar FF 7/5 12 Svara med citat

Tja!
Eftersom jag bor i Värmland och är ett stort Kalmar fan så har jag svårt att resa ner till Kalmar och se matcher eftersom jag har skola/jobb osv. Så varje år drar jag till Örebro för att se mitt älskade Kalmar slåss om 3-poäng! Och det är alltid kul om de är många där, så är det någon som har en aning om de går några bussar från Kalmar så de blir en del fans där?
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
FC
90 minuter på räcket
90 minuter på räcket

Registreringsdatum: 15 januari 2007

InläggPostat: lör maj 05, 2012 2:59 pm    Rubrik: Re: Örebro-Kalmar FF 7/5 12 Svara med citat

EriicKarlsson skrev:
Tja!
Eftersom jag bor i Värmland och är ett stort Kalmar fan så har jag svårt att resa ner till Kalmar och se matcher eftersom jag har skola/jobb osv. Så varje år drar jag till Örebro för att se mitt älskade Kalmar slåss om 3-poäng! Och det är alltid kul om de är många där, så är det någon som har en aning om de går några bussar från Kalmar så de blir en del fans där?

Inget organiserat från Sthlm iaf. Men det brukar alltid dyka upp några. Själv hoppar jag matchen och åker till Kalmar på Lördag istället.
Till överst på sidan
EriicKarlsson
Växjöpack
Växjöpack

Registreringsdatum: 05 maj 2012

InläggPostat: mån maj 07, 2012 11:28 am    Rubrik: Re: Örebro-Kalmar FF 7/5 12 Svara med citat

FC skrev:
EriicKarlsson skrev:
Tja!

Inget organiserat från Sthlm iaf. Men det brukar alltid dyka upp några. Själv hoppar jag matchen och åker till Kalmar på Lördag istället.

Ah okej! Hoppas på lite folk iallafall så de blir drag :)
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> # Supporterunionen Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet