Forumindex benno.se
KALMAR

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Tack Supporterunionen!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> # Supporterunionen
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Johnnie
Lasse Pleijels vänsterdoja
Lasse Pleijels vänsterdoja

Registreringsdatum: 04 december 2009

InläggPostat: lör aug 03, 2013 11:56 pm    Rubrik: Tack Supporterunionen! Svara med citat

Vill tacka alla er eldsjälar i Supporterunionen för en underbar dag.
Tog mig till pubsamlingen trots påtvingad nykterhet pga värktabletter för att betvinga min förkylning. Härligt snack (och öl för de andra). Sen buss till arenan och fullt ös från klacken idag! Riktigt bra ljud för att vara så få.
Tyvärr kunde jag inte hjälpa till pga både en dålig hals och mitt extraknäck som krävde telefonrapport då min handdator/telefon Samsung S2 mini antingen blev stulen eller tappades på väg till pubsamlingen.

Jag kan tyvärr inte följa med till Borås och häckla det konstiga gräset utan får sikta in mig på att dra mitt strå till stacken mot Malmö FF.

Fortsätt anordna liknande dagar. (Gärna med vinstgaranti. )

Återigen tack för idag.
/ John "Johnnie" Averhäll
JR
Marco Hebert
Marco Hebert

Registreringsdatum: 18 mars 2012

InläggPostat: sön aug 04, 2013 8:15 pm    Rubrik: Svara med citat

Kul att höra,John! Vi lovar att kämpa vidare!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post
Masse
Pre-match pint på Mollys
Pre-match pint på Mollys

Registreringsdatum: 05 november 2008

InläggPostat: tis aug 06, 2013 11:15 pm    Rubrik: Re: Tack Supporterunionen! Svara med citat

Johnnie skrev:
Vill tacka alla er eldsjälar i Supporterunionen för en underbar dag.
Tog mig till pubsamlingen trots påtvingad nykterhet pga värktabletter för att betvinga min förkylning. Härligt snack (och öl för de andra). Sen buss till arenan och fullt ös från klacken idag! Riktigt bra ljud för att vara så få.
Tyvärr kunde jag inte hjälpa till pga både en dålig hals och mitt extraknäck som krävde telefonrapport då min handdator/telefon Samsung S2 mini antingen blev stulen eller tappades på väg till pubsamlingen.

Jag kan tyvärr inte följa med till Borås och häckla det konstiga gräset utan får sikta in mig på att dra mitt strå till stacken mot Malmö FF.

Fortsätt anordna liknande dagar. (Gärna med vinstgaranti. )

Återigen tack för idag.
/ John "Johnnie" Averhäll

Tack John!

Alltid kul att få uppskattning för det arbete vi lägger ner men det är alla ni "supportrar" som tillsammans gör att det blir så bra på våra samlingar.

Nu ger vi järnet borta i Borås på lördag och synd att du inte kan åka med oss!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> # Supporterunionen Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet